دانلود آهنگ

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ
دانلود آهنگ

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ

خرید رپورتاژ ارزان و قوی

با توجه به اینکه زمینه فعالیت سایت شما موزیک است و در دامنه خود هم از موزیک استفاده کرده اید به نظر دامنه خوبی برای سئوست. اگر هنوز آدرس سایت را انتخاب نکرده اید ولی دامنه جستجو کلمات کلیدی را جستجو کرده اید، پیشنهاد می کنم از کلمه کلیدی اصلی در نام دامنه استفاده نکنید. برخی ها هنوز می پندارند استفاده از کلمه کلیدی در دامنه تاثیر خوبی برای کسب رتبه و جلب نظر کاربر دارد، اما طی تحقیقات و تجربیات سئو کاران و مدیران سایت، استفاده از کلمه کلیدی در دامنه تاثیر زیادی در جلب اعتماد گوگل ندارد.

برای مثال «چرا بهینه‌سازی موتور جستجو مهم است» یا «توضیحات متا در سئو چه هستند؟ از سوی فعالان سئو، سایت شما برای یک جستجوی راهبردی و مشخص سئو می شود و در خارج از آن بسیاری از فاکتورهای سئو لازم است. اگر تاکنون متعجب بوده اید که چرا سایت هایی با محتوای کم در نتایج جستجو بخوبی ظاهر می شوند، پاسخ جستجوی راهبردی است.
کلمات کلیدی برای همه‌ی جنبه‌های سئوی شما، از محل قرارگیری واستفاده‌شان روی سایت گرفته تا اکتشاف و استخراج لینک،ضروری هستند. دانستن این که کدام کلمات را ٬ و چگونه، باید هدف قرار داد می‌تواند منجر به نتایج عالی شود یا با شکستی بزرگ روبه‌رو شود. تعریف و دسته بندی کلمات کلیدی٬ شما را در ارتباط با توسعه‌ی لینک و ساخت اجتماع آنلاین کمک خواهد کرد٬ زیرا هردوی این فاکتورها برای هدایت ترافیک به سایت شما ضروری هستند.

منبع : سئوسل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.