دانلود آهنگ

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ
دانلود آهنگ

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ

سنگبری اصفهان

اگر در صنعت سنگ بری اطلاعاتی را جمع آوری کرده باشید،میدانید که استان اصفهان قطب سنگبری های کشور می باشد. با وجود شهرک های صنعتی بسیار زیاد مانند:

  • شهرک صنعتی محمود آباد
  • شهرک صنعتی خمینی شهر
  • شهرک صنعتی نجف آباد
  • شهرک صنعتی دولت آباد
  • شهرک صنعتی رضوانشهر
و وجود دیگر شهرک های صنعتی کوچک در سراسر استان متوجه این موضوع خواهید شد.بزرگ ترین شهرک صنعتی کشور ،شهرک صنعتی محمود آباد می باشد.این شهرک با مساحت 700 هکتار دارای بیش از 750 واحد کارخانه و کارگاه سنگبری می باشد. کارخانه سنگبری یونیک نیز در این شهرک قرار گرفته است.   سنگ بری اصفهان  

کارخانه سنگبری یونیک:

در کارخانه سنگبری یونیک که در خیابان 46 شهرک صنعتی محمود آباد قرار گرفته است از سال 1398 با هدف ارائه بهترین سنگ های اسلب از هر نوعی فعالیت خود را آغاز کرده است. اکنون سوالاتی در مورد کارخانه سنگبری یونیک برای شما بوجود آمده است که:
    • سنگبری یونیک در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟
  • محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک کدام اند؟
  • کیفیت محصولات کارخانه به چه صورت می باشد؟
  • چگونه می توانید با واحد فروش ما ارتباط برقرار کنید؟
  • شرایط پشتیبانی مشتریان چگونه است؟
  • آیا کارخانه سنگبری یونیک صادرات را هم انجام می دهد؟

سنگبری یونیک در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟

همان طور که به شما گفتیم کارخانه سنگبری یونیک در زمینه تولید تایل و اسلب سنگ فعالیت گسترده ای دارد.   سنگبری اصفهان  

محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک کدام اند؟

یونیک انواع مختلفی از محصولات را برای ارائه به شما آماده کرده است. اما تعدادی از محصولات خود را از همان ابتدا در اختیار مشتریان خود قرار داده است.محصولات اصلی کارخانه را اکثرا سنگ های کریستال یا چینی و سنگ های مرمریت و تراونیکس تشکیل می دهند. تعدادی از این محصولات را به شما معرفی می کنیم: محصولاتی که بالا نام برده شد محصولات اصلی کارخانه سنگبری یونیک بودند. اما یک سری محصولات جدید وارد کارخانه شده اند که برای اولین بار سنگبری یونیک این سنگ ها را در کشور عرضه کرد. نام این سنگ ، سنگ کریستال تاسوس می باشد. که در مورد آن نیز مقاله ای نوشتیم. برای مطالعه بیشتر در مورد سنگ تاسوس روی آن کلیک کنید.  

کیفیت محصولات کارخانه سنگبری یونیک چگونه است؟

سابقه یونیک در زمینه سنگ بری و تعداد مشتریان بسیار زیاد در این مدت کم نشان می دهد که محصولات ما از کیفیت کافی برخوردار اند.اکنون می خواهیم شما را به بهترین کارخانه سنگبری اصفهان دعوت کنیم و به صورت مختصر برای شما توضیحاتی را ارائه کنیم.
  1. کوپ سنگ را در دستگاه ارّه سالنی قرار می دهیم.پس از چند دقیقه به پلاک های سنگ تبدیل میگردد.
  2. پس از آن توری و اپوکسی را به سنگ اضافه می کنیم.( دقت داشته باشید که در این مرحله کیفیت سنگ شما مشخص می شود.که کارخانه سنگبری یونیک همیشه از بهترین مواد برای سنگ های اسلب خود استفاده می کند. که این موجب میگردد تا بهترین سنگ را به مشتریان خود ارائه دهیم.)
  3. پس از آن که توری و اپوکسی اضافه شد، پلاک ها برای خشک شدن به انبار می روند.
  4. پس از خشک شدن پلاک ها در انبار به وسیله جرثقیل سالنی به دستگاه ساب سنگ فرستاده می شوند.
  5. بعد از ساب و صیقل در دستگاه ساب می توانیم آن ها را برای عموم در نمایشگاه واقع شده در قسمتی از کارخانه به نمایش بگذاریم.
برای توضیحات بیشتر می توانید به مقاله کارخانه سنگبری یونیک مراجعه کنید.   سنگبری اصفهان  

چگونه می توانید با واحد فروش ما ارتباط برقرار کنید؟

در کارخانه سنگبری یونیک شما به دو صورت حضوری و غیر حضوری می توانید خرید کنید.
  1. خرید حضوری

در این روش شما به کارخانه سنگبری یونیک تشریف می آورید و انواع سنگ ها را در سالن نمایش می بینید. پس از انتخاب سنگ و مشخص کردن متراژ مورد نیاز خود به دفتر کارخانه می روید تا قرارداد خود را امضا کنید.
  1. خرید تلفنی و غیر حضوری:

شما به صفحه قیمت سنگ می روید و در آن جا از آخرین محصولات موجود در سنگبری یونیک مطلع می شوید. بعد از انتخاب سنگ خود در صفحه قیمت سنگ با شماره مشاورین ما تماس بگیرید.سپس مقدار سنگ را مشخص کنید. مشاورین ما نیز در انتخاب سنگ مورد نظر شما میتوانند به شما کمک کنند. پس از آن قرارداد را برای شما تنظیم می کنند.  

شرایط پشتیبانی از مشتریان چگونه است؟

اگر در اثر حمل و نقل سنگ ها دچار شکستگی یا ترک شوند کارخانه این سنگ ها را برای شما عوض خواهد کرد. یا اگر بخواهید قبل از آن که سنگ توسط کارخانه ارسال شود نوع آن را عوض کنید، این کار را برای شما انجام می دهیم.

*برای اطلاعات بیش تر در این زمینه با پشتیبانی تماس بگیرید.*

 

آیا کارخانه سنگبری یونیک در زمینه صادرات نیز فعال می باشد؟

بله. ما از ابتدای فعالیت کارخانه سنگبری یونیک مانند تعدادی از کارخانه های سنگبری اصفهان فعالیت خود را در زمینه صادرات آغاز کردیم. در حال حاضر سنگ های خود را به کشورهای حوضه خلیج فارس، اروپا و حتی آمریکای شمالی و جنوبی ارسال می کنیم.
سخن پایانی:
اگر به دنبال بهترین ها هستید، به شما توصیه میکنیم که به سایت سنگبری یونیک نگاهی بیندازید. ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. در آن جا اخبار جدید سایت سنگبری یونیک را به شما ارائه می دهیم.

دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور یا دستگاه مولد برق نوعی ژنراتور است که در مواقع ضروری برای تولید برق به کار برده می شود. دیزل ژنراتور از یک ژنراتور و همچنین یک موتور دیزلی تشکیل شده است. دستگاه دیزل ژنراتور برای این که بتواند برق مورد نیاز خود را تامین کند، باید نیروی مکانیکی تولید شده را به ژنراتور انتقال دهد. به طور کلی می توان گفت دیزل ژنراتورها دستگاه هایی برای تولید برق هستند و برای به راه انداختن آنها از گازوئیل استفاده می شود. در حقیقت دیزل ژنراتور همان موتور برق بوده و در مکان های مختلف برای تولید برق مورد استفاده قرار می گیرند.

 دیزل ژنراتورها در اماکن مختلف به ویژه در مکان هایی که برق به طور موقت قطع می شود، مورد استفاده قرار می گیرند. بیشترین مصرفی که از دیزل ژنراتور ها می شود، در زمان قطع شدن برق است ولی با این وجود بعضی از انواع دیزل ژنراتورها برای مصارف دائمی نیز  استفاده می شوند. مبنای تولید دیزل ژنراتورها بر اساس نیرویی است که برای تولید برق دارند و بر همین اساس دیزل ژنراتورها در ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی و تولید می شوند.

بعضی از انواع دیزل ژنراتورها این توانایی را دارند تا 250 ولت آمپر برق تولید کنند که این نوع از دیزل ژنراتورها در بیشتر مواقع برای تولید برق اضطراری مورد استفاده قرار می گیرند. دیزل ژتراتورها در زمان اوج مصرف برق نیز قابل استفاده هستند. دیزل ژنراتور هایی که سایز کوچک تری دارند، نمی توانند بیشتر از 200 ولت آمپر برق تولید کنند. از این نوع دیزل ژنراتور بیشتر در مواقع اضطراری استفاده می شود. علاوه بر این دیزل ژنراتورها برای تامین برق روشنایی و همچنین برای نیروی محرکه وسایل نقلیه بزرگ از جمله کشتی ها نیز استفاده می شوند. 

دیزل ژنراتورها دارای قطعات و لوازم یدکی مختلفی هستند و این قطعات نقش بسیار مهمی در عملکرد دیزل ژنراتورها ایفا می کنند.

کانوپی دیزل ژنراتور

کانوپی دیزل ژنراتور یک اتاق کوچک است و به خاطر عایق بندی صوتی خوبی که دارد صدای دیزل ژنراتور را تا حد زیادی کاهش می دهد و در نتیجه مانع از آلودگی صوتی می شود. کانوپی در برابر شرایط محیطی مانند گرما مقاومت بالایی دارد زیرا وظیفه اصلی کانوپی نگهداری و محافطت از دیزل ژنراتور می باشد. دیزل ژنراتورها در هنگام کار سر و صدای زیادی تولید کرده و آلودگی صوتی ایجاد می کنند. با توجه به این موضوع استفاده از کانوپی در دیزل ژنراتورها اهمیت زیادی دارد. کانوپی علاوه بر کم کردن صدا، در برابر گرد و غبار و همچنین گرما و سرما از دیزل ژنراتور محافظت می کند.

فیلتر دیزل ژنراتور

فیلتر دیزل ژنراتور یکی از مهمترین قطعات یدکی دیزل ژنراتور محسوب می شود. در حقیقت فیلترها نقش بسیار مهمی در نحوه عملکرد دیزل ژنراتورها ایفا می کنند.  فیلترهایی از کیفیت بهتری برخوردار هستند، تاثیری مثبت در کارکرد دستگاه داشته و باعث می شوند دستگاه دیزل ژنراتور عمر طولانی تری داشته باشد. دیزل ژنراتورها دارای فیلترهای مختلفی از جمله فیلتر روغن، فیلتر بای پس روغن، فیلتر سوخت، فیلتر آبگیر سوخت و فیلتر هوا هستند.

فیلترهای آبگیر گازوئیلی با تصفیه نمودن گازوئیل مصرفی از آلاینده های مایع و گاز، از بروز مشکلاتی مانند افت فرکانس دستگاه جلوگیری کرده شده و به این ترتیب دستگاه آسیب نمی بیند. کاربرد فیلتر روغن دیزل ژنراتور این است که روغن را از آلاینده های مایع و جامد تصفیه کرده و مانع از شکستگی سیلندر و میل لنگ می شود. فیلتر هوای دیزل ژنراتور از طریق تصفیه کردن هوا، موجب کاهش مصرف و همچنین عملکرد بهتر دیزل ژنراتور می شود. به این ترتیب دیزل ژنراتور عمر بیشتر و مفیدتری خواهند داشت. اگر فیلتر هوای دیزل ژنراتور به موقع عوض نشود، ممکن است دیزل ژنراتور بیش از حد گرم شده و در نتیجه نتواند کار خود را به درستی انجام دهد. با تعویض نمودن به موقع فیلتر از شکستگی سوپاپ ها جلوگیری شده و به این ترتیب دیزل ژنراتور موقع  کار کردن خاموش نمی شود.

روغن دیزل ژنراتور

روغن دیزل ژنراتور نقش بسیار مهمی در عملکرد این دستگاه دارد و به این ترتیب باید از بهترین نوع روغن در این دستگاه استفاده شود. به طور کلی می توان گفت موتورهای دیزلی به خاطر دارا بودن قطعات متحرک فلزی، نیازمند به یک محلول روان کننده هستند تا دچار اصطحکاک نشوند.

روغنی که برای دیزل ژنراتور مورد استفاده قرار می گیرد، باید ضد گوگرد باشد زیرا روغن های معمولی H2S و یا سایر ترکیبات گوگردی دارند و در اثر گرما به اسید سولفوریک تبدیل می شوند. اسید سولفوریک یکی از اسیدهای قوی بوده و موجب خوردگی پیستون می شود. بنابراین بهتر است از روغن ضد گوگرد استفاده شود تا دیزل ژنراتور دچار این مشکلات نشود.

ترانسمیتر فشار

ترانسمیتر فشار یکی از پرکاربردترین تجهیزات ابزار دقیق بوده و علاوه بر این از مهمترین تجهیزات سیستم اتوماسیون صنعتی نیز محسوب می شود. ترانسمیتر فشار برای کنترل فرآیندهای صنعتی از جمله اندازه گیری فشار گاز یا مایع مورد استفاده قرار می گیرد.

محل نصب ترانسمیترهای فشار به روی لوله ها و مخازن و در نقاط اندازه گیری است زیرا تراتسمیتر ها این توانایی را دارند که فشار گاز و مایعات را به طور دقیق اندازه گیری کنند. در حقیقت می توان گفت ترانسمیترها متشکل از سه بخش تقویت کننده، مبدل و سنسور می باشند. علاوه بر این از ترانسمیتر فشار برای کنترل فشار و نشان دادن مقدار فشار نیز استفاده می شود. ترانسمیتر فشار این توانایی را دارد که سطح مایعات موجود در مخزن را به طور دقیق اندازه گیری کند و به همین دلیل این دستگاه به عنوان یکی از بهترین و دقیق ترین تجهیزات ابزار دقیق شناخته می شود.

علاوه بر این ترانسمیترهای فشار قادر هستند که در همه شرایط، تغییرات ناشی از فشار را اندازه گیری کنند. ترانسمیتر فشار بعد از اندازه گیری فشار، تغییرات ناشی از فشار را به صورت یک عدد دیجیتالی در نمایشگر نشان می دهد. بعضی از ترانسمیترهای فشار، به مواد پیزوالکتریک وابسته هستند و به همین دلیل می توانند نیروی مکانیکی را به راحتی تشخیص دهند. این نوع از ترانسمیترها می توانند انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل کنند.

 به طور کلی می توان گفت بخشی از ترانسمیتر فشار، فشار موجود را اندازه گیری می کند و بخش دیگر این دستگاه نتایج به دست آمده را انتقال می دهد. استفاده از ترانسمیتر فشار مزیت های زیادی داشته و تقریباً با همه محیط ها سازگار است. مهمترین مزیت ترانسمیتر فشار این است که حتی به صورت مستغرق نیز می توان از آن استفاده کرد. ترانسمیتر فشار این توانایی را دارد که به طور مستقیم سطح فشار و همچنین فشار تفاضلی را اندازه گیری کند. با توجه به این که مواد پیزوالکتریک برای طراحی و ساخت ترانسمیترهای فشار مورد استفاده قرار می گیرند، این نتیجه به دست می آید که این مواد در برابر میدان الکترومغناطیسی و میدان تابشی مقاوت بالایی  دارند.